Fluent és una consultoria de màrqueting catalana que apropa els beneficis d’alinear el màrqueting estratègic amb el sistema de venda. Per empreses i organitzacions que volen millors resultats.

Donem servei des de la comarca del Bages.

Partim de la creença que tota empresa, independentment de la seva mida o sector, pot integrar l’estratègia de màrqueting i millorar resultats.

Et convidem a descobrir els beneficis d’alinear el màrqueting estratègic al teu sistema de venda

Per tal de crear per les empreses amb qui treballem, més clients, més vendes i millors resultats, proposem solucions personalitzades i serveis que combinen la metodologia àgil dobjectius OKR amb els 4 pilars del màrqueting estratègic:

Informació, Organització, Simplificació i Estratègia

Informació + Organització + Simplificació+ Estratègia, fórmula Fluent, serveis de màrqueting estratègic.

Solucions ultrapersonalitzades

Tots els serveis de Fluent són solucions ultrapersonalitzades i a mida de cada client, amb condicions de pimes i emprenedors. Partim dels fonaments del màrqueting:

Descobreix l’efectivitat del teu màrqueting

Si vols descobrir en quin grau tens integrat el màrqueting en la teva organització i com ho esteu fent en les diferents àrees fonamentals, hem creat aquesta senzilla eina: test MarqIQ de Fluent que et dona resultats i orientacions al moment, sobre els que si vols podem continuar parlant.

Contacta

DESCOBREIX FLUENT
Si us plau, accepta la política de privacitat.

Darrers posts al blog

Business Model Canvas en català.

Business Model Canvas en Català

El Business Model Canvas, BMC, és una eina organitzativa que estructura visualment en blocs, la definició de models de negoci. El BMC va ser ideat per Alexander Osterwalder i Yves Pigneur, i avui el pot utilitzar tothom sota llicència Creative Commons, esmentant-ne l’autoria. El model BMC, té l’encert d’establir un llenguatge comú per la definició de …

Els 4 pilars del màrqueting estratègic: informació, organització, simplificació i estratègia. Diferència entre màrqueting operatiu i màrqueting estratègic.

Els 4 pilars del màrqueting estratègic

Diferència entre màrqueting operatiu i màrqueting estratègic: El màrqueting operatiu comprèn totes les accions, campanyes i tàctiques de màrqueting que es duen a terme adreçades al mercat. El màrqueting estratègic, en canvi, és la base d’informació, organització, simplificació i estratègia, subjacent a aquestes accions. Sense aquest bon fonament tota acció de màrqueting operatiu difícilment produirà …