Importància del màrqueting estratègic representada amb la imatge de les arrels d'un arbre com a part no visible però essencial del màrqueting: Informació, organització, simplificació i estratègia.
Importància del Màrqueting Estratègic, part no visible però essencial.

Què ens fa diferents? A diferència de la majoria d’empreses de màrqueting, Fluent s’enfoca en la part del màrqueting que no es veu: l’estratègica. La desglossem en: informació, organització, simplificació i estratègia.

Fluent treballa amb proximitat fixant les bases per tal que l’esforç, el pressupost, i els recursos que es destinen a accions de màrqueting, comunicació i vendes estiguin ben fonamentats. Amb enfocament en els resultats, i una metodologia simple per aconseguir-los: els objectius OKR, per sigui quin sigui el problema de vendes, comunicació o màrqueting que us calgui resoldre o millorar.

Tota empresa, independentment de la seva mida o sector, pot beneficiar-se de la integració de la part del màrqueting que no es veu, però és essencial: l’estratègica. Aquesta és la creença de la qual partim.

Fluent