Auditoria de marketing

Què és l’auditoria de màrqueting?

L’auditoria de màrqueting és una anàlisi acurada de tots els punts essencials del màrqueting en una organització. En ser una revisió externa, proporciona una visió objectiva, des de l’òptica independent dels fonaments del màrqueting estratègic.

L’auditoria és un servei de l’àrea d’informació que proporciona informes complets amb recomanacions. És un treball fet a partir de l’organització de la vostra informació, des del punt de vista del que és fonamental per al vostre bon funcionament i resultats.

Beneficis de l’auditoria de màrqueting

Una auditoria detecta oportunitats i fortaleses, debilitats i amenaces. Es detectaran àrees de millora i tot allò que, des de dins, pot estar impactant la vostra comercialització.


Us proporcionarà claredat per prendre les vostres pròpies decisions. I us donarà orientacions en forma de recomanacions específiques.

El fet que es realitza per una empresa externa permet obtenir informació objectiva des de l’òptica independent d’experts en màrqueting. Això és molt valuós i normalment aporta una visió diferent de la que es té des de dintre.


Avaluar l’estat del màrqueting sovint permet connectar oportunitats i sinergies., optimitzar esforços i millorar resultats. És una bona forma d’assegurar que a la vostra empresa ho feu tot correctament per maximitzar els retorns de les vostres accions de màrqueting.


En un moment en què els canvis en l’entorn són tan ràpids, especialment en el terreny del màrqueting, tot allò que aporti claredat és benvingut en les organitzacions. L’auditoria ajuda a assegurar l’adaptabilitat al mercat i al moment.


Podríem dir que existeixen tants motius per beneficiar-se d’una auditoria externa, com empreses hi ha. Normalment, constitueix una inversió enriquidora que aporta una nova forma de veure la pròpia comercialització, venda i sistema de negoci.

Auditoria de mig dia

Per respectar al màxim el vostre temps, usem una metodologia àgil de mig dia. Aquest és el procediment que seguim:

1) Revisem amb vosaltres tots els punts fonamentals de màrqueting i comunicació usant metodologies àgils.

2) Elaborem els vostres informes.

3) Us presentem els resultats de la vostra auditoria.

Necessites una auditoria? Fes el test!

Per saber si et cal fer una auditoria, fes el test gratuït marqIQ de Fluent. Es fa en 2 minuts, i et dirà si et cal, i especialment per quins aspectes del teu màrqueting.

T’enviem els teus resultats al moment amb informes per cada una de les 7 àrees fonamentals de: informació, organització, simplificació, estratègia, marca, comunicació i focus en el client.

Per qualsevol cosa, consulteu-nos, hi som per ajudar.

CONTACTA PER LA TEVA AUDITORIA DE MÀRQUETING