Estudi de Mercat, Fluent, Màrqueting Estratègic

L’estudi de mercat, una eina clau de màrqueting estratègic

L’estudi de mercat és una eina clau del màrqueting estratègic, aplicable i accessible a tots els sectors d’activitat. Es pot realitzar internament o es pot externalitzar.

Si bé en el passat només conduïen estudis de mercat les grans empreses, ara és un recurs que esdevé igual de necessari per a tot negoci, amb la diferència que ara està molt més a l’abast.

Dades i eines accessibles fàcilment:

Tota empresa disposa fàcilment de molta informació en forma de dades que si bé per elles solen no diuen res, es poden convertir en informació útil, i se’n poden extreure insights molt valuosos.

Es disposa també d’eines que proporcionen informació específica del mateix negoci, del sector i de la competència en l’entorn digital

Tot i així, el dia a dia de tot negoci, centrat en la seva activitat, i sovint sense ningú en l’organització que assumeixi les funcions de màrqueting, fa que molt sovint no s’analitzi ni aprofiti prou tota aquesta informació que podria ser vital.

És per això que us pot interessar recórrer a serveis externs com els que ofereix Fluent, per fer aquesta tasca de forma puntual o continuada, estalviant-vos el recurs dins la vostra organització. Fluent, a més ofereix condicions de pime.

L’estudi de mercat, una eina clau del màrqueting estratègic aplicable i accessible a tots els sectors d’activitat.

L'estudi de mercat és una eina clau del màrqueting estratègic. Fluent Màrqueting Estratègic.

Beneficis de l’estudi de mercat

El resultat d’estudiar el mercat impacta directament el sistema de vedes i comercialització, possibilitant millors resultats:

Disposeu de la informació que us cal per prendre decisions informades: Obteniu una visió nítida de com esteu aconseguint els vostres resultats, i de com aconsegueix els seus la competència.

Us avanceu a tendències del mercat: Cal estudiar el mercat per detectar-hi tendències, avançar-s’hi, i aconseguir que els canvis en l’entorn i en els processos dels clients no siguin més ràpids que la vostra capacitat d’adaptar-s’hi.

Podeu considerar començar a aplicar sistemes de recollida de dades del vostre mercat així com sistemes d’alineament de la vostra oferta amb la demanda a través de l’estudi a fons de l’experiència de client. En aquest sentit, us podem ajudar amb l’ús del correcte diagrama d’alineament pel vostre negoci.

Estudiar el mercat és sempre un treball a mida, ja que es va a buscar la informació que cal dins el vostre mercat. És un treball únic que fem per trobar informació rellevant que no tindríem si no féssim l’estudi. El que s’obté és coneixement i intel·ligència de mercat anonimitzada que permet detectar tendències i canvis a temps.

Qui pot encomanar un estudi?

Qualsevol organització o empresa independentment del sector i de la mida de l’empresa. En aquests moments hi ha tanta o més necessitat d’informació en grans empreses com en pimes i emprenedors.

Gràfic Estudi de Mercat: Visió, Informació, Insights, Coneixement.

Fluent us permet externalitzar la tasca d’estudiar el mercat, amb condicions de pimes i emprenedors.

Per què cal estudiar els mercats?

El fet que els canvis en l’entorn i en els clients són cada cop més ràpids, fa essencial disposar d’una eina que proporcioni una visió nítida per comprendre’n els comportaments.

Contacteu-nos

CONTACTA PEL TEU ESTUDI DE MERCAT